Blogger Templates

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FB Page ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sunday, August 4

JOHOR ♥


Assalamualaikum!
Hari Jumaat dengan express-nya beli tiket online
untuk balik JB sebab last minute disuruh. Fuhhh
Nasib baik ada lagi tiket bus.
Takut habis je, yela nak raya ni kan.
Bas Transnasional.
3hb Ogos (Sabtu) pergi 5:00pm, 
Terminal Bersepadu Selatan/TBS to JB/Larkin.
4hb Ogos (Ahad) balik 8:30am,
JB/Larkin to Terminal Bersepadu Selatan/TBS.
Sehari je di sana sebab tujuan nak hantar kuih raya je.
Alang kepalang, boleh melawat atok sekali :')
Excited to go! Hewhewhew

 
 

Punya la excited, kalau nak tahu, tudung tu saya pakai terbalik tu. Haha
Dalam bas baru terperasan. Haihhh nasib la tak nampak ketara :D

 
 

Byebye KL!

 

Sampai-sampai je rumah atok,
alamak aiii, tak bawak baju tidur.
So, pakai la baju kurung & kain batik atok.
Hee ayu kan? Jadik gadis kampung sekejap ;)

 

Secara kebetulannya, saya berumur 2 tahun dalam gambar.
Dan sekarang saya berumur 22 tahun.
Tapi heyyy bukan la sampai 20 tahun tak balik rumah atok ni.
Cuma kebetulan dalam gambar yang saya hurung 
setiap masa di mana jua dalam purse. Hehe

Sekejap je masa berlalu, tapi alhamdulillah.
Masih diberi peluang untuk balik JB ni 
berjumpa atok setelah sekian lama :')
Dapat la memori bulan Ramadhan, bersahur dengan atok. Syukur sangat!

 

Ini atok tinggi saya. Hehe panggil atok tinggi sebab tinggi la kan? Hee

 

Ini atok rendah saya. Pun panggil atok rendah sebab rendah la kan? Huu

 

Atok, sekarang ni pun seri rindukan atok berdua.
Jaga kesihatan ye. Sekurang-kurangnya untuk kami cucu atok. 
Hee nanti inshaAllah boleh la tengok cicit atok pulak. Eh?
Okay ada 1 lagi cerita.
Atok tinggi hantar saya ke terminal Larkin,
then atok turunkan saya dulu sementara atok carik parking.
Tapi atok tak sampai-sampai, bas dah nak jalan.
Air mata dah bergenang dah masa tu.
Belum salam atok lagi . . . 
Tapi alhamdulillah, passengers lain ada yang lambat.
So, atok sempat sampai kat platform bas saya.
Huuu meluru saya turun sambil cakap kat driver bas:
"Pakcik jap pakcik!"
Terus saya salam atok. 
Pesan kat atok hati-hati & jaga kesihatan.
Naik balik bas, dah byebye atok,
menangis tak hingat! Sebak sangat :'( 
Habis basah dah la tudung tu dibuat jadik tisu. 
Hehehe berat hati nak tinggalkan atok.
Pedulikan orang kiri kanan, 
saya dok sokseksoksek sengsorang. Haha
Lepas sejam rasanya baru tenang sikit. Heee
Itulah ceritanya :')

Ada rezeki lagi, nak balik JB & stay lelama!
Nak larikan diri dari hiruk-pikuk KL ni. Hee

 

Sampai KL, telefon atok untuk inform yang saya dah sampai.
Alhamdulillah. Semuanya berjalan dengan lancar.
Terima kasih Allah :')

Lots of ♥ SERI


No comments: