Blogger Templates

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FB Page ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Saturday, July 6

Sukan Tahunan Sek Ren Keb Zon R10 2013 ♥


Assalamualaikum! Good morning Saturday!
Arhhhhh matahari yang terik pada maksimum jam 9 adalah vitamin.
So mari kita menala muka ke cahaya matahari yang bersinar. Haha
Lokasi sukan tahunan: Sek Keb Zon R10 Wangsa Maju.
Sekolah adik saya yang paling kecil (si radio rosak gelarannya) :D
Mari-mari tengok dia beraksi dalam acara balapan.
Antaranya adalah 100m perseorangan, 4x100 & 4x200.
Huuu tiba-tiba saya rindu nak berlari atas trek tu.
Haihhh nasib baik belum kahwin lagi.
Kalau dah kahwin, boleh sertai acara ibubapa. Huahuahua
Janji dapat pijak trek/padang tuh. Huhu

 

We are "Merah" supporters uolls! ♥
Mak cik saya yang tengah tu. Adik kepada mak saya.
Datang dari Kuching Sarawak, jauh semata-mata nak tengok adik bersukan!
Eh taklah, tipu je. Huhu ada la halnya datang ;)

 

Kasi minum Revive dulu! Kasi umphhh itu tenaga. Hehe

 

Dan, tatkala acara penyampaian hadiah tamat,
adik saya memenangi 2 pingat dari 3 acara.
Pingat silver untuk acara 4x200 dan
pingat gangsa untuk acara 4x100.
100m perseorangan, dia dapat no.4. 
Ishhh sikit je lagi tau! Takpe!
Tahun depan, kita fitness sama-sama!
Akak akan pastikan Mira dapat no.1.
Last year tahun depan dik, last year!
Huhu untuk pengetahuan anda yang tak tahu.
Adik saya berumur 11 tahun & sekarang berada di darjah 5 :)

 

Apa-apa pun, kakak still proud of you little sis ♥
ILOVEYOU! Muahhhx

 

ILOVEYOU jugak untuk anda yang sudi baca ;)

Lots of ♥ SERI


No comments: