Blogger Templates

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FB Page ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wednesday, July 24

HBKL :'(


Assalamualaikum!
Adik saya kena tahan ward kat HBKL.
Demam denggi berdarah!
Terkejut saya bila dia call nak cakap dengan mak,
pukul 11:30 malam tadi, time tu jugak kami rushing ke hospital.
Sebenarnya dah 5 hari dia demam tapi tak nak p hospital.
Ni pun girlfriend dia hantarkan sebab risau dia. Thanks erin :') 
Doktor cakap darah dia turun mendadak dari 100 ke 77.
Sebab tu kena tahan terus time tu.
Doakan adik saya cepat sembuh ye? InshaAllah.

 

Teringat masa saya kena dulu.
Setiap saat gusi akan berdarah beku & 
darah akan mengalir keluar dari setiap liang roma. Sangat scary!
Doktor siap marah mak dengan ayah macam ni:
"Kalau awak lambat 2 minit, awak menyesal seumur hidup!"
Alhamdulillah syukur saya masih berpeluang untuk teruskan hidup :')
Bila demam, terus p hospital check darah okay!
Jangan tangguh-tangguh, kita tak nak menyesal di kemudian hari kan?
So, ambillah langkah-langkah keselamatan membanteras denggi!
Pesanan ikhlas dari Seri Sendirian Berhad ;)


Lots of ♥ SERI


No comments: