Blogger Templates

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FB Page ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sunday, May 12

E-Day ♥ Edayu Azhar


Assalamualaikum!
Harini hari yang sangat bermakna bagi Edayu Azhar.
My netball-mate suatu ketika dulu. Huhu
Sekarang, masing-masing dah pencen.
Dia nak tunang dah harini.
Langkah bendul dia ni! Patutnya ku dulu!
Apa-apapun, tahniah Ayu!
*dah berpuluh kali dah greet dia hehe
Yela, macam tak percaya.
Tapi nak buat macam mana, kita ni makin dewasa.
Ye dak? Hehehe

Ni hantaran dari pihak perempuan --->

 
Majlis start lepas Zohor, 
tapi ku datang seawal 10pagi sebab tiba-tiba ayah ajak keluar.
Huu dah plan baik dah nak pakai apa p majlis dia ni!
Dah la tema merah pink! Favorite color ku!
Sudahnya, kecundang angan-anganku. Hehe

 
Tengoklah! Ayu pun belum mandi haa masa ni :D
*maap Ayu, terkantoi pulak

Tapi bila dia dah siap sebagai bakal tunangan orang --->

 
Meletop! Cantik! Ayu gila!
Sesuai dengan nama! Hehe
*gambar curik dari Twitter dia :P

 
Ini? Hadiah dari ku untuk si Ayu tunangan orang.
*masa ni la nak gosok-menggosok kan Ayu? :D

CONGRATULATIONS again & again Ayu! Iloveyou ♥
One more step towards a marriage life!
Let's pray.

Lots of ♥ SERI


No comments: