Blogger Templates

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FB Page ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Monday, January 14

Erahmatul Hidayah ♥ PLKN Buddy


 
Adikku Erahmatul Hidayah, belajar rajin-rajin okay! 
Apa-apa carik la akak, akak sentiasa ada.
Kalau tak carik, takde la!
Akak kau ni dah la nyanyuk. Tua dah! :D
Erah la adik yang paling jujur. Walaupun melalui surat,
Erah cakap yang mula-mula Erah tak suka akak.
Tapi lama-lama boleh berkepit sana sini pulak.
Tak kenal maka tak cinta dik!
Dah kenal, membuak-buak pulak cintanya kan? :D
Thanks Erah, akak hargai kejujuran Erah.
We have a very special moment & that special relationship!
So listen! Don't you ever try to forget me or I'll cut you into pieces! :D
Tak mudah untuk akak melupakan segalanya :')
Jaga diri elok-elok.
Walaupun ke Kelana Jaya je Erah study,
bagi ayat macam nak pergi oversea heh! :D
Akak akan doakan yang terbaik untuk Erah!
InshaAllah. Amin ♥

Lots of ♥ SERI